Saturday, May 28, 2011

first day at malacca matriculation college

salam semua....wahhh...dah lame aku x bukak blog aku...huaarrrgghhh...ngantok nyer hari sabtu ni...kuliah dah start ari isnin ni..bdebar pon ade.....huhuhu...ni nak citer sikit ni....aku mula2 daftar kat kolej matrikulasi melaka pada 23/5...pada 2,aku punyerlah nervous...naseb baek ade bdak skul aku gak,namenyer adam...ok la ckit lorh...dah la penat jalan jauh,aku plak demam ari 2,org plak rmai,mau nak pengsan aku dibuatnyer...tapi tahan je laa....lepas penat daftar,aku pon masuk bilik kat blok c3...bilik aku kat tingkat 4..adusss!.letih siot nak naek tgga hari2.....sesampainyer kat bilik,aku tgok,dah rmai dah org ade kat bilik aku...1 bilik ade 4 org....bilik aku 3 melayu 1 cina....o gak lol...dieorg sume terer2...aku???biase2 jer..huhuhuhu....x pe,aku x kisah pon..yang penting,aku buktikan yang aku akan dapat 4.00 flat nanti ujian pertengahan semester a.k.a UPS nanti...amin.....salam

No comments:

Post a Comment