Monday, May 16, 2011

i'm back!!

salam sume...lame betol aku x tulis ape2 kat blog aku..rindu pon ade gak..tapi,apakah daya,otak aku ni blurr ckit nak cari idea nak tulis citer2 best ni..huhuuuhuhu...one more thing,aku pon skang ni cbuk nak isi borang yayasan yang memenatkan badanku...letih laa berurusan dengan kerajaan..keje yg ckit jer,tapi ambik mase lame siot,karenah birokrasi...macam mane malaysia nak maju kalow cam ni??
korang sendiri byangkanlah,gara2 nak cop adun jer,ambik mase 2 minggu..cume nak dapat rm500 jer,duet yg terkorban lebih byak ade la...yang aku kecewa 2,mentang2 la,aku n the geng bdak2 18 tahun.secara harfiahnya,aku x sampai 18 lagi,org2 kat dalam pejabat adun n parlimen buat derk jer...bodoh sangat ke bdak2 yang nak mintak cop adun ni???setahu aku,bdak2 yg mintak cop ni,bdak yang dapat sambung blajar jer...naseb baek la,borang yayasan aku dah beres...amin..syukur sangat2....adioss!!

No comments:

Post a Comment