Wednesday, April 13, 2011

anugerah spm 2010....

hi sume..
ari ni ade hari anugerah kecemerlangan untuk pelajar spm dan stpm di sekolah aku..i meant x-skul la,smk saujana..aku pon turut serta gak la...rase malas dah sebenarnya nak gi skul coz waktu 2 dah pkul 9 lebih..biasela,sebelum pkul 10,aku x kan bgun..last2,ade call dari teacher aku yang dah otw nak ambek aku..pe lagi,kelam kabut la aku dibuatnyer..terus bgun,mandi n iron bju..x sempat nak bekfas lu..
sampainyer kat skul,lihat org ramai kat main hall,rupe2nyer,ade program len lu kan skul..jumpe dax2 upper6 2010..best gak la...pkul 11,majlis start,aku org mule2 kena panggil,malu gak coz lame x nek pentas..dpat la sjil ngan sedikit money..lebih kurang rm100..hmmm..ape yang aku nak buat ngan duet 2 erkk??lantak la dulu,psal duet 2,aku kerjakan kedian..bye..salam..

No comments:

Post a Comment